sestdiena, 2010. gada 16. oktobris

7 lietas


nu jau kādu laiku ir gatavs mans jaunais blogs - izkrasopats.org
Paldies tiem atsaucīgajiem cilvēkiem, kuri vēlas dalīties ar savām bildēm, idejām un iedrošinājumiem!:)

Vēlējos pateikt dažas lietas -
1. Man patīk rudens! Mīlu krāsainumu... rudens smaržu... un rudens playlisti!
2. Man ir vislabākā kaimiņiene pasaulē! šodien viņa nonesa divus gabaliņus ar tikko ceptu ābolu kūku. Labākā kāda ir ēsta! Wouč!!
3. Man ir vislabākais vīrietis pasaulē! Viņš tā rūpējas un māk ar mani dzīvot!!:)
4. Es jau ļoti gaidu Ziemassvētkus, kad varēšu izdekorēt dzīvoklīti un piepildīt ar Ziemassvētku sajūtu sevi un apkārtējos.
5. Es mācos mīlēt... Es mācos nereaģēt ātri tādos gadījumos, kad labāk ir paklusēt...
6. un izvērtēju lietas savā dzīvē...
7. Es mācos dzīvot...:)

1 komentārs:

  1. un es vēlējos pateikt, ka esmu dikti noilgojusies pēc tevis! :)
    un man ļoti patīk tava mājaslapa.
    un tu esi superfoša, mīļā draudzenīte! :)

    AtbildētDzēst