ceturtdiena, 2010. gada 26. augusts

1



Nu ko... dzīvoklītis jau nu gandrīz ir iekārtots.. vēl vajadzētu šādas tādas lietiņas, bet pagaidām bez tām var iztikt:)
Esmu slima. Man ir kaut kāds vīruss. klepus, temp., galva sāp, kaulus lauž. kā es vēlētos būt vesela!
Bet man ir par ko priecāties. Mans mīļais vīriņš mani no rītiem pamodina ar buču lietu. Un es tā mīlu laiku kopā ar viņu. To neviens nekad nespēs aizstāt!


Tad vēl atceros savu kāzu rītu. Paldies Dievam, ka Viņš man deva mieru... bija apetīte:) Ak, kā vēlētos izdzīvot to visu vēlreiz. Es nemainītu nevienu lietu, jo viss bija perfekti!!:)
Paldies mīļajiem vedējiem un draugiem:)


Tad vēl ar Raimīti paspējām būt Adas un Nika kāzās. Tas arī bija ļoti skaisti!! Patika, ka viņi par galveno kāzu krāsu bija izvēlējušies dzelteno! Tā tik ļoti viņiem piestāvēja!!:)
Un man bija prieks viņiem uztaisīt mazu fotosesiju... te ir dažas bildītes

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru