otrdiena, 2010. gada 12. janvāris

I`m not a winter person

njā... lai kā es censtos - es tik tiešām neesmu Ziemas cilvēks. Man ir labi, kad ir silts... Pēdējā laikā man vislabāk patīk - būt mājās, sasegties segā, termokrūzē ieliet piparmētru tēju, paņemt grāmatu, noskatīties filmu, uztamborēt kādas puķītes, griezt un līmēs, domāt par kāzām, sapņot par tām... ah, lai gan ārā cenšos daudz laika nepavadīt - ziemai ir savs skaistums... ko nesaskatu ārā (jo esmu pārsalusi), bet gan iekšā. Sajūtu un novērtēju siltumu un omulīgumu. Prāts pilns ar idejām ko un kā darīt... Ziema ir skaista... bet I`m not a winter person anyway... :))










1 komentārs:

  1. man patīk ziema, kāda ir šobrīd - visapkārt balts, piesnidzis, bet vairāk mīlu vasaru.
    Labāk saulē cepinos un svīstu, nekā ziemā drebinos, atsaldēju degunu un ekstrimitātes :D

    AtbildētDzēst